Τετάρτη, 6 Μαΐου 2020
Η πρόταση του Στέφανου Φωτιάδη, η θεωρία οικονομικών προσδοκιών
και το Υπουργείο Υποδομών
Γράφει ο apolitic
Η είδηση από το διαδικτυακό capital.gr...
Προσφάτως κατά τη διάρκεια του Innovation Forum που διοργανώθηκε από τη γερμανική πρεσβεία
και το ελληνογερμανικό επιμελητήριο, ο εκπρόσωπος μιας μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας,
απάντησε στο ερώτημα για ποιο λόγο δεν γίνονται επενδύσεις για μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Για να δημιουργηθεί, είπε, στην Ελλάδα, προοπτική δημιουργίας αυτοκινητοβιομηχανιών,
απαιτείται ύπαρξη λιμανιών υψηλής λειτουργικότητας, καθώς και σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο...
Αναγκαιότητα αποτελεί η ύπαρξη ενός θωρακισμένου τραπεζικού συστήματος, η μεγάλη καταναλωτική αγορά,
αλλά και ένα σύστημα δικαιοσύνης, που δε θα χρειάζεται για τη λήψη μιας απόφασης 10 με 15 χρόνια.
Και ταυτόχρονα, για τους γνωρίζοντες νεοφανή της Σχολής του Σικάγο οικονομικά,
ελαστικότητα στις εργασιακές σχέσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται...
Είναι φανερό ότι η υλοποίηση, ειδικότερα εντός των τειχών της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών,
ενός τόσο φιλόδοξου επιχειρηματικού πλάνου, όπως η κατατεθείσα συλλογιστική πρόταση
του κ.Φωτιάδη, θα συναντήσει εμπόδια προφανώς ανυπέρβλητα...
Αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι επιμέρους επιχειρηματικές συνιστώσες του αισιόδοξου πλάνου,
δεν θα μπορούσαν να υλοποιηθούν ως επενδυτικές κινήσεις μεσοπρόθεσμης προοπτικής,
με δεδομένη την σταδιακή ενίσχυση του νομού σε επίπεδο ΔΟΜΩΝ και ΥΠΟΔΟΜΩΝ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου