Τρίτη 23 Αυγούστου 2022

 

 
Οι   αναπτυξιακές   επιλογές   του  Κωνσταντίνου  Καραμανλή,
και  το    ΜΕΤΡΟ  της  Θεσσαλονίκης...

΄΄Εντός του 2023  η  ολοκλήρωση υλοποίησης του  πολύπαθου  έργου΄΄,
δήλωσε  λίαν  προσφάτως,  ο   Υπουργός  Υποδομών  και  Μεταφορών
 κ. Κώστας Καραμανλής.


Γράφει  ο  apolitic
 
Όπως  εκ  της   διαχρονικής  εμπειρίας  έχει   αποδειχθεί...

 Τα  μεγάλα  έργα  υποδομών, τα  οποία  έχουν  ως  κοινό    σημείο   αναφοράς
  βαθμούς  δυσκολίας,   κυρίως    λόγω   μιας   ΄΄αντιαπτυξιακής  κουλτούρας΄΄
 ΄΄αυτοδιοικητικών   της  προόδου΄΄  και  λοιπών   ακτιβιστικών   συλλογικοτήτων
 της   ιστορικής  πόλεως  της  Θεσσαλονίκης...

 Μέχρι  πρότινος  δεν υλοποιούντο,  εντός   των  αρχικώς  προβλεπομένων 
   χρονοδιαγραμμάτων...

Υπενθυμίζω,  ότι  προσεγγίζουμε  την   πεντηκονταετία,  από  τότε  που  υπήρξε
στον  κρατικό  προϋπολογισμό  της  κυβερνήσεως   του   Κωνσταντίνου Καραμανλή, 
σχετική   αναφορά  περί  κατασκευής   ΜΕΤΡΟ  στην  πόλη της  Θεσσαλονίκης...
 
 Με τις  απαιτούμενες  όμως, εντός  της  παρελθούσης  τριετίας,  τεχνοκρατικού,
 αλλά  κυρίως  πολιτικού  χαρακτήρος  αποφάσεις,  του  Υπουργείου Υποδομών
 και  Μεταφορών,   είναι προφανές  ότι  ευρισκόμεθα  πλέον στο  τελικό  στάδιο
 υλοποίησης  του  πολύπαθου έργου...

 ΄΄Στο τέλος  του  2023,  θα λειτουργήσει ενιαία  το  ΜΕΤΡΟ  της  Θεσσαλονίκης ΄΄,
  δήλωσε  λίαν  προσφάτως, ο  Υπουργός   Υποδομών  και  Μεταφορών
  κ. Κώστας  Καραμανλής...

    Μια δήλωση,  που ανέσυρε από  την μνήμη  μας  τα  ΄΄μουσαντένια  εγκαίνια΄΄,
   που  διεξήχθησαν  επί   κυβερνήσεως      ΣΥΡΙΖΑ, με  το   ενθουσιώδες   βλέμμα
  του  τότε   πρωθυπουργού  Αλέξη  Τσίπρα  να ατενίζει  το  βάθος  του   τούνελ...

    Αναμένοντας, μαζί  με την  κ. Νοτοπούλου   την  έλευση  του  συρμού,
   όντας  έτοιμοι   προς  επιβίβαση, κρατώντας , ως  ανεπισήμως  φημολογείται,
   και  τα  εισιτήρια   στο  αριστερό  τους   χέρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου