Τα, κατά Ιορδάνη, «χτυπήματα» της Πολιτείας στη Νέα Ζίχνη,
τα 40 εκ. του 5ου Αρδευτικού Φυλλίδος και άλλες ιστορίες...
Γράφει ο apolitic
΄΄Το ανάλγητο πρόσωπο της Πολιτείας χρησιμοποίησε ό,τι μπορούσε για
να εξαφανίσει από το χάρτη την περιοχή της Νέας Ζίχνης, γιατί τάχα; ΄΄
Αναρωτιέται ο φίλος Ιορδάνης Ξανθόπουλος, μέσω ενός καταγγελτικού και
απολύτως ισοπεδωτικού σχολίου, εμφανώς αντιπολιτευτικού χαρακτήρος,
αναρτημένου εις την έγκριτη ιστοσελίδα Lionnews...
Ενώ μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι΄΄αφού αφαιρέθηκαν υπηρεσίες του ΟΤΕ,
έκλεισαν υποκαταστήματα τραπεζών, ήρθε η ώρα του Ταχυδρομείου,
δεν αποδίδεις, δεν αφήνεις κέρδος, δεν μπορώ να σε κρατήσω….΄΄
Ας το δούμε...
Διαβιούμε σε χώρα που αποτελεί το 10ο μέλος της μεγάλης Ευρωπαϊκής
Οικογενείας, εις την οποίαν λειτουργούν οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς...
Παρά την απέλπιδα και ανεπιτυχή προσπάθεια, εν έτει 2015, ιδεολογικών
απογόνων της λεγομένης και Κυβερνήσεως του ΒΟΥΝΟΥ, να πείσουν
τους, ανα την οικουμένη, ΄΄ομοϊδεάτες΄΄, να προσφέρουν επαναστατική ,
πολιτική, κυρίως οικονομική αλληλεγγύη.
Το 2018 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο των απολύτως σκληρών διαπραγματεύσεων
με τους Εταίρους μας, και αφού ο ήχος από τα τύμπανα της ΄΄κυβερνώσας αριστεράς΄΄
δεν έφτασε στις Βρυξέλλες, αποφάσισε να περάσει η εταιρεία των ΕΛΤΑ στον απόλυτο
έλεγχο του Υπερταμείου...
Το οποίο είναι αυτονόητο να διαχειρίζεται τα ΄΄περιουσιακά΄΄ του στοιχεία, όπως
αυτό κρίνει, επι ζητημάτων κερδοφορίας και οικονομικής αποτελεσματικότητος.
Όσοι πάλι λόγω συναισθηματισμού και πολιτικής παραδόσεως, θεωρούν
Αναγκαιότητα την λειτουργία υποκαταστημάτων τραπεζών και λοιπών
υπηρεσιών, ανεξαρτήτως αρνητικών ισοζυγίων, αρνούνται να υιοθετήσουν
την οικονομική φιλοσοφία νέων τεχνολογιών, νέων τεχνοκρατικών δεδομένων
και νέας ψηφιακής εποχής...
Όσο αφορά τις αναφορές περί απολύτου αδιαφορίας της Πολιτείας...
Θεωρώ ότι ο φίλτατος Ιορδάνης αδικεί, εκείνα τα πολιτικά και αυτοδιοικητικά στελέχη,
που με ουσιαστικές τους παρεμβάσεις, απέδειξαν το απολύτως έντονο ενδιαφέρον τους
για τα Δημοτικά της Ζίχνης Δρώμενα...
Αναφέρω επιγραμματικά...
---΄΄Υπεγράφη την 1η Μαρτίου 2022 μεταξύ του Aντιπεριφερειάρχη
Σερρών Παναγιώτη Σπυρόπουλου
και του εκπροσώπου της αναδόχου εργολαβικής εταιρείας, η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου
«Μελέτη 5ου Αρδευτικού Δικτύου Φυλλίδος Ν. Σερρών και Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων»,
προϋπολογισμού 525.000,00 ευρώ.΄΄
---΄΄ Ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης,
επιτάχυνε με τη σημερινή υπογραφή των δύο συμβάσεων για την παροχή Υπηρεσιών
Τεχνικού Συμβούλου,
την ωρίμανση των μελετών, ώστε να
προχωρήσει η δημοπράτησή τους και η δρομολόγηση υλοποίησης ενός
ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ έργου, του 5ου Αρδευτικού Δικτύου Φυλλίδος, προϋπολογισμού 40.000.000,00 ευρώ΄.΄
(13/1/2023)
--«Δημιουργία ΄΄Πράσινου Σημείου΄΄ στο Δήμο Νέας Ζίχνης, στο πλαίσιο βελτιστοποίησης του τρόπου
διαχείρισης
των αστικών στερεών αποβλήτων και μείωσης του υπολείμματος
απορριμμάτων που οδηγείται στο ΧΥΤΥ Σερρών.
Το πρωτοπόρο έργο είναι προϋπολογισμού 627.120,60€ και χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Κεντρικής
Μακεδονίας.''(14-3-2025)
--΄΄Παρεμβάσεις αντιπλημμυρικής θωράκισης, δρομολογούνται στο Δήμο Νέας Ζίχνης, χάρη στη
χρηματοδότηση των 410.000 ευρώ
που εξασφαλίσθηκε μέσω του Υπουργού Υποδομών και
Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, ανέφερε ο Δήμαρχος Νέας
Ζίχνης τονίζοντας ότι ξεκίνησε
και ο καθαρισμός στη μεγάλη τάφρο (Μαύρο
κανάλι), σε αγαστή συνεργασία με την Περιφερειακή
Ενότητα Σερρών. Πρόκειται για αποστραγγιστικό κανάλι στο οποίο καταλήγουν όλα
τα ρέματα των
χωριών της δυτικής πλευράς του Δήμου Νέας Ζίχνης.΄΄(8/3/2021)
---Και τέλος από το σύνολο των υλοποιηθέντων αλλά και των εν εξελίξει έργων, που ανέφερε σε πρόσφατη
συνέντευξη του, στο ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ TV, ο Δήμαρχος Παντελής Μπόζης, επιλέγω το ήδη ενταγμένο στο
πρόγραμμα ΄΄ Αντώνης Τρίτσης΄΄ νέο νηπιαγωγείο του Δραβήσκου, προϋπολογισμού 710.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου